اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان
 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

دریـــــافــت کـــــد

MP3 لینک دانلود
لینک دانلود تصویری


  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

جمعه ها با ساعتم بیگانه ام                       با غریبی شما همخانه ام

جمعه ها ثانیه ها دق می کنند            شکوه ها از صبح صادق می کنند

با زبان حال خود شکوه کنند                         بر غریبی شما گریه کنند

باز گویم من زبان حالشان                        شکوه و هم گریه بسیارشان

باز هم آدینه آمد بی امام                          باز هم این قصه مانده نا تمام

لحظه ها در جمعه ها غرق غمند                       با دقایق همنشین ماتمند

شرمشان آید ز هر چرخیدنی                       منزجر از زنگ و هر پیمودنی

عمر هر ساعت به روز جمعه ای                    شد برابر با دو صد آدینه ای

ثانیه دور از شما آه و تب است              صبح جمعه بی شما شام شب است

 
************************************************
 
 آمِینَ یَا رَبَّ العَالَمِینَ
 اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَجَ

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:07---29 اسفند 1393
وبت عالییییییییییییییییییییه
به ما هم سر بزنی ممنون میشم.


محبوب دلها2
ساعت11:05---25 ارديبهشت 1393
سلام..
وبلاگت عالییییییییییی بود
اگه دوست داشتی مارو بانام محبوب دلها2 لینک کنید وخبرم کنید که لینکتون کنم
یا مهدی


فاطمه
ساعت15:52---16 فروردين 1393
سلام
وبلاگتون عالیه خوشحال میشم به منم سری بزنید
لطفا اگه با تبادل لینک موافقید ما رو با نام منتظر لینک کنید و خبرم کنید که لینکتون کنم
التماس دعا


جوادایمانی
ساعت1:25---14 آبان 1392
انشالله حضرت زهرا نگهدارت باشه

نمک گیر
ساعت7:42---16 شهريور 1392
سلام بزرگوار وب جالب و پر محتوایی دارید. اما متاسفانه پرنده های وب چشم ها رو خسته می کنن و نمی گذارن مطالب خوانده شوند . موفقیت بیشترتان را از خداوند متعال خواهانم منتظر دیدارتان هستم.

نمک گیر
ساعت7:31---16 شهريور 1392
سلام بزرگوار وب جالب و پر محتوایی دارید. اما متاسفانه پرنده های وب چشم ها رو خسته می کنن و نمی گذارن مطالب خوانده شوند . موفقیت بیشترتان را از خداوند متعال خواهانم منتظر دیدارتان هستم.

saeide
ساعت14:50---18 مرداد 1392
سلام...
وب زیبایی دارید...
اجرتان با مولا...
موفق باشین...

اللهم عجل لولیک الفرج
یامهدی


سید علی
ساعت21:01---6 فروردين 1392
با سلام خدمت شما وبلاگ زیبایی دارید من مایل به تبادل لینک با شما هستم در صورت موافقت به وبلاکگ من سری بزنید و اطلاع دهید

mostafa
ساعت9:49---6 فروردين 1392
اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَجَ


جلیل
ساعت7:59---30 اسفند 1391
سلام بر منتظران ظهور
اولا سپاسگذرام از حسن نظرتون نسبت به این بنده.. و کامنتهای قشنگت که میگذاری با قلب پاکت واقعا وبلاگ زیبای داری..آفن بر شما..انشاا.. در سایه امام زمانت(عج) موفق باشی.انشاا.. زنده هستی ومی گویی به برکت حضورش (صلوات)..
منتظر حضور پر گرمت هستم...

یامهدی(عج)[گل]


جلیل
ساعت7:54---30 اسفند 1391
سلام برشما..

به امید روزی که چشمانمان به جمال نورانی اش روشن شود

و دلهایمان با گرمی محبتش آرام گیرد

خدا کند که بیایی

مولای من تو خوب میدانی که من در لحظه های خلوتم ناله ام به آسمان بلند و اشکهایم بر پهنه صورتم روان است

ولی

نمی دانم چرا آرام نمی گیرم

چرا هر چه بیشتر از تو یاد می کنم دل تنگی ام بیشتر می شود

با خود می گویم شاید مولایم توجه اش را از من گرفته

و شاید ......

ولی چنین نیست چون تو خود گفتی که لحظه ای از شیعیانم غافل نیستم

پس شاید من شیعه ای واقعی نباشم

تا مورد توجه مولایم قرار بگیرم

آقا جان

می دانی که با بردن نامتان دل ترک خورده ام چنان میلرزد که چشم هایم تحمل نمی آورند

آقا جان من دعا می کنم

برای شما دعا می کنم

برای سلامتیتان و طول عمرتان و

ظهورتان

ما منتظر این لحظه ایم

همان لحظه ای که لحظه آرامش واقعی است وما به آن نیازمندیم

آقا جان ما دعا می کنیم و تقاضا داریم شما آمین بگویید ...

انشاا... در سال جدید شاهد ظهور اربابمون مهدی(عج) باشیم

اللهم عجل لولیک الفرج


rezateymori
ساعت10:34---14 شهريور 1391
سلام از وبلاگت دیدن کردم مطالب خوبی داره به وبلاگ ماهم سری بزن اگه موافقی تبادل لینک کنیم

رضا بیدار
ساعت20:49---24 مرداد 1391
با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی داری من که زیاد استفاده می کنم لطفا از وبلاگ های من بازدید کن واز نظرات خودات مرا بهره مند کن
نشانی وبلاگ هایم
www.reza-bidar.loxblog.ir
www.shahidhamedigermi.loxblog.ir
www.ido-bilesavar.loxblog.ir


amir
ساعت0:49---31 تير 1391
سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید انشاا... امام غایب ظهور می کنه.
راستی اگه باتبادل لینک موافق باشید خبرم کنید.


علی رضا
ساعت14:30---18 بهمن 1390
:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)

`'•.¸`'•.¸) ¸.•´

( `•.¸

`•.¸ )

¸.•)´

(.•´ السلام علي المهدي الذي وعد الله عز وجل به الامم امام صادق عليه السلام فرمودند : من زاره کان الله له من ورا حوائجه و کفي من اهمه من امر دنياه هر شخصي امام حسين عليه السلام را زيارت کند خداوند نياز هايش را براورد و کار دنيايش که او را دل مشغول داشته کفايت فرمايد البحار صفحه 101 جلد2


())())())())())())())())


مجنون منتظر
ساعت17:48---15 بهمن 1390
سلام دوست گرامی،ان شاء الله که از یاران حقیقی حضرت محسوب شویم. سوالی ساده دارم از حضورت / که آیا زنده ام وقت ظهورت .

التماس دعا .یا علی مدد
پاسخ:خیلی ممنون که سرزدی


علی رضا
ساعت13:56---9 بهمن 1390
سلام السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به الامم

.:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)

`'•.¸`'•.¸) ¸.•´

( `•.¸

`•.¸ )

¸.•)´

(.•´

وز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلــــــــی

گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی

گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت

گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی

())())())())())())())())())())


علی رضا
ساعت22:03---12 آذر 1390
یا ابا صالح المهدی ادرکنی شش نشانه از شش پیامبر


سلام السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

السلام علی المهدی الذی وعد الله عز وجل به الامم

السلام علیک یا ابا عبد الله و علی الارواح التی حلت بفنائک

سید الساجدین امام علی بن الحسین علیه السلام

در باره امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

فرمودند:

((در قائم ما عجل الله تعالی فرجه الشریف

شش نشانه از شش پیامبر هست

نشانه او از حضرت نوح علیه السلام:

عمر طولانی اوست

نشانه او از حضرت ابراهیم علیه السلام :

تولد پنهانی و کناره گیری او از مردم است

نشانه او از حضرت موسی علیه السلام :

خوف وغیبت پنهانی اوست

نشانه او از حضرت عیسی علیه السلام:

اختلاف مردم درحق اوست

نشانه او از حضرت ایوب علیه السلام :

فرج بعد از شدت اوست

واما نشانه او از حضرت خاتم صلی الله علیه واله وسلم :

قیام وی به صیف است

المحجه البیضا جلد 4 صفحه338



)))





ابراهیمی
ساعت10:09---4 آذر 1390
تشکر از بازدید سایت .موفق باشید

آوای خسته (هانیه)
ساعت1:44---28 مهر 1390
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن
تبر به دوش بت شکن
خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
برای ما که خسته ایم و دل شکسته نه
برای عده ای
چه خوب شد نیامدی
تمام طول هفته را
در انتظار جمعه ام
صبح نه
ظهر نه
غروب شد
نیامدی

الهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم


رومینا
ساعت15:03---26 مهر 1390
سلام دوست گرامی.وبلاگت خیلی خوبه ولی تویه پس زمینش هم دل گذاشتی هم برف هم آب هم ستاره.یکی یا دو تا بزار.الکی شلوغش کردی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 خرداد 1398برچسب:, ] [ 22:32 ] [ لیلی سواری ] [ ]
.: Weblog Themes By dokhmalepapa :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 7815
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

bahar22

كد پرواز پرندگان

فالنامه-<